jag vill

Jag vill vakna upp varje dag med en arm runt om mig.
Med en godmorgonpuss på pannan och höra
'' har du sovit gott älskling ? ''
Jag vill äta mysiga frukostar varje morgon.
Ta promenader i det fina soliga vädret.
Låta mig kastas runt i havet och sen äta grillad god mat.
Jag vill se ögon glittra i solljuset
enbart av lycka.
Jag vill ta kvällspromenader och se solen gå ner.
Jag vill vara lycklig.
Jag vill bli jagad på stranden och sen låta mig kastas omkull
för att sedan låta dig kittla mig tills du
tittar mig djupt i ögonen och ger mig en kyss.
jag vill somna på natten, fortfarande med en arm runt om mig.
Med vetskapen om att här stannar jag
för alltid.
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0